Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Suzuki DL DL 650 V-Strom (WC71) (2017.01-???) 48km » 90830 original imperium
wybrany samochód: 
Suzuki Dl Dl 650 V-strom (wc71) (2017.01-???) 48km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu 90830 ORIGINAL IMPERIUM

90830 Korpus termostatu ORIGINAL IMPERIUM

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

90830

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz termostatem
nr EAN8033989635392

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu 90830 ORIGINAL IMPERIUM

Termostat cieczy chłodzącej (105°C, w obudowie) pasuje do: CHEVROLET AVEO, AVEO / KALOS, CRUZE, ORLANDO, TRAX; OPEL ASTRA J, ASTRA J GTC, INSIGNIA A, MOKKA / MOKKA X, ZAFIRA C 1.4-1.8LPG 04.08-
numery OEM:
OPEL      55564890
OPEL      55575048
OPEL      55577284
OPEL      55579951
CHEVROLET      25192228
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus termostatu 90830 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.