Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » katalizator » 10N0146-OYO oyodo

KATALIZATOR 10N0146-OYO OYODO

863.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:9 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numer części:

10N0146-OYO

dostawca:

OYODO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KATALIZATOR 10N0146-OYO OYODO

KATALIZATOR 10N0146-OYO ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE KATALIZATOR 10N0146-OYO producenta OYODO

AUDI

4B0253011LX, 4B0253011MX, 4B0254550NX

VOLKSWAGEN

4B0253011LX, 4B0253011MX, 4B0254550NX

numery OEM:
AUDI      4B0253011LX
AUDI      4B0253011MX
AUDI      4B0254550NX
VOLKSWAGEN      4B0253011LX
VOLKSWAGEN      4B0253011MX
VOLKSWAGEN      4B0254550NX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KATALIZATOR 10N0146-OYO OYODO w samochodach:

Katalizator wydechowy


Ten element układu wydechowego potocznie nazywany jest konwerterem katalitycznym. Jego celem jest zmniejszenie ilości szkodliwych substancji w wydostających się na zewnątrz spalinach. Obecność tej części w układzie regulowana jest przez przepisy dotyczące norm czystości spalin. Im nowsze auto, tym przepisy bardziej surowe.

Katalizator jest dość delikatnym elementem układu. Na jego pracę i żywotność wpływają czynniki, takie jak niesprawne przewody wysokiego napięcia, zużyte świece zapłonowe, nierówna praca silnika. Niedopalone paliwo jest wówczas docierane w katalizatorze, co może spowodować jego awarię.

Ważne jest również to, aby nie wjeżdżać gwałtownie w kałuże. Zimna woda w kontakcie z rozgrzanym katalizatorem może doprowadzić do pęknięcia ceramicznego wkładu.

Objawem, który sygnalizuje uszkodzenie katalizatora, jest spadek mocy silnika i charakterystyczny hałas dobiegający spod podwozia (przypomina grzechotanie lub dzwonienie). Nieprawidłowość sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Usunięcie awarii poprzez wycięcie katalizatora i wstawienie w jego miejsce kawałka rury poskutkuje "nieprzejściem" kolejnego badania technicznego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.