Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Honda CB (501cc - ) CB 650 R (RH08, RH02, RH16) (2018.12-???) 48km » 20C2001-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Honda Cb (501cc - ) Cb 650 R (rh08, Rh02, Rh16) (2018.12-???) 48km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

termostat 82/tama/ 20C2001-OYO OYODO

20C2001-OYO termostat 82/tama/ OYODO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

20C2001-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 20C2001-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Termostat ukł. chłodzenia
Nazwa: TERMOSTAT 82/TAMA/
Opis: DAIHATSU WILDCATTAFT F50/F55 01.1978-> /LEXUS IS 200 GXE10,(BS18,BS19) 01.1999-> /TOYOTA HI-ACE LH102,(LHA2),LH108/118,(LHA8,LHB8),LH11/20/30,LH112,(LHB2),LH50,LH51,LH56/66,LH60,LH61,LXH12,(LK11),LXH1
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 9091603042
Numer dostawcy: 20C2001-OYO
Parametry:Temperatura otwarcia [°c] : 82

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie termostat 82/tama/ 20C2001-OYO OYODO

numery OEM:
TOYOTA      90916-03042
TOYOTA      90916-03061
TOYOTA      MD474877
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie termostat 82/tama/ 20C2001-OYO OYODO w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.