Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 20C2002-OYO oyodo

termostat 88/tama/ 20C2002-OYO OYODO

20C2002-OYO termostat 88/tama/ OYODO
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

20C2002-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 20C2002-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Termostat ukł. chłodzenia
Nazwa: TERMOSTAT 88/TAMA/
Opis: DAIHATSU WILDCATTAFT F20-25 08.1978-> /MAZDA E1600 BA2N9 01.1980-> /MITSUBISHI L300 L032,L035P,L037P,L062,P02V,P03V/W,P04V/W,P12V/W,P13T,P13V,P23V/W,P24V/W 01.1979-> ,CHARMANT A35,A45 12.1981-> ,323
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 9091603040
Numer dostawcy: 20C2002-OYO
Parametry:Temperatura otwarcia [°c] : 88

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie termostat 88/tama/ 20C2002-OYO OYODO

numery OEM:
TOYOTA      90916-03022
TOYOTA      90916-03023
TOYOTA      90916-03029
TOYOTA      90916-03030
TOYOTA      90916-03036
TOYOTA      90916-03040
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie termostat 88/tama/ 20C2002-OYO OYODO w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.