Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen GOLF III Variant (1H5) 1.9 TDI (1994.03-1999.04) 90km » 20R0339-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Iii Variant (1h5) 1.9 Tdi (1994.03-1999.04) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

koło pasowe sprężarki klimatyzacji 20R0339-OYO OYODO

20R0339-OYO koło pasowe sprężarki klimatyzacji OYODO
148.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

20R0339-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 20R0339-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja
Nazwa: KOŁO PASOWE SPRĘŻARKI KLIMATYZACJI
Opis: KIA SORENTO V 2014-09- >
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 976432P200
Numer dostawcy: 20R0339-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie koło pasowe sprężarki klimatyzacji 20R0339-OYO OYODO

numery OEM:
KIA      976432P200
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie koło pasowe sprężarki klimatyzacji 20R0339-OYO OYODO w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.