Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Ford FIESTA II (FBD) 1.3 (FBD) (1983.09-1987.01) 69km » 20Z0002-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Ford Fiesta Ii (fbd) 1.3 (fbd) (1983.09-1987.01) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

sworzeŃ wahacza ssangyong 20Z0002-OYO OYODO

20Z0002-OYO sworzeŃ wahacza ssangyong OYODO
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

20Z0002-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 20Z0002-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Sworzeń wahacza
Nazwa: SWORZEŃ WAHACZA SSANGYONG
Opis: KYRON/ACTYON PRZEDNIEGO GÓRNEGO
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : CBKS6
Numer dostawcy: 20Z0002-OYO
Parametry:na górze oś przednia, z obu stron

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie sworzeŃ wahacza ssangyong 20Z0002-OYO OYODO

numery OEM:
SSANGYONG      45935-09000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie sworzeŃ wahacza ssangyong 20Z0002-OYO OYODO w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.