Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » 25U0345-OYO oyodo

uszczelka gŁowicy kia 25U0345-OYO OYODO

25U0345-OYO uszczelka gŁowicy kia OYODO
57.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

25U0345-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 25U0345-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka, głowica cylindrów
Nazwa: USZCZELKA GŁOWICY KIA
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! CARENS IV 2.0 GDI 2013 ->/OPTIMA 2.0: I 2012 ->/I45 /SONATA YF 2.0I 2010 ->/ I40 2.0I 2012 ->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 223112E000
Numer dostawcy: 25U0345-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka gŁowicy kia 25U0345-OYO OYODO

numery OEM:
HYUNDAI      22311-2E000
KIA      22311-2E000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka gŁowicy kia 25U0345-OYO OYODO w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.