Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Seat IBIZA II (6K1) 1.4 (1997.12-1999.04) 54km » 25U0531-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Seat Ibiza Ii (6k1) 1.4 (1997.12-1999.04) 54km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

uszczelka gŁowicy hyundai 25U0531-OYO OYODO

25U0531-OYO uszczelka gŁowicy hyundai OYODO
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

25U0531-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 25U0531-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka, głowica cylindrów
Nazwa: USZCZELKA GŁOWICY HYUNDAI
Opis: IX20 1.4CRDI/ACCENT III 1.5CRDI/MATRIX 1.5CRDI 2008->/ I30 II 1.4CRDI /KIA VENGA 1.4CRDI/RIO IV 1.4CRDI/ VENGA 1.4CRDI/RIO III 1.5CRDI 2006 ->/ CEED III 1.4CRDI
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 223132A102
Numer dostawcy: 25U0531-OYO
Parametry:Grubość [mm] : 1,05

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka gŁowicy hyundai 25U0531-OYO OYODO

numery OEM:
HYUNDAI      22313-2A100
HYUNDAI      22313-2A102
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka gŁowicy hyundai 25U0531-OYO OYODO w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.