Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Fso POLONEZ III 1.9 D (1992.09-2002.03) 69km » 70H0369-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Fso Polonez Iii 1.9 D (1992.09-2002.03) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

linka hamulca kia 70H0369-OYO OYODO

70H0369-OYO linka hamulca kia OYODO
59.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

70H0369-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 70H0369-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA KIA
Opis: K2900 2.9CRDi 06.11 -> TYLNA LEWA
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 599114E011
Numer dostawcy: 70H0369-OYO
Parametry:z tyłu z lewej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulca kia 70H0369-OYO OYODO

numery OEM:
KIA      59911-4E010
KIA      59911-4E011
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie linka hamulca kia 70H0369-OYO OYODO w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.