Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Opel VECTRA C Kombi (Z02) 2.0 Turbo (F35) (2003.10-2008.08) 175km » 70H0394-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Opel Vectra C Kombi (z02) 2.0 Turbo (f35) (2003.10-2008.08) 175km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

linka hamulca rĘcznego kia 70H0394-OYO OYODO

70H0394-OYO linka hamulca rĘcznego kia OYODO
81.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

70H0394-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 70H0394-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO KIA
Opis: PICANTO III 2011-02 -> TYLNA PRAWA /BĘBNY/
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 597701Y000
Numer dostawcy: 70H0394-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulca rĘcznego kia 70H0394-OYO OYODO

numery OEM:
HYUNDAI      59770-1Y000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie linka hamulca rĘcznego kia 70H0394-OYO OYODO w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.