Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 70H2211-OYO oyodo

linka hamulcowa toyota 70H2211-OYO OYODO

70H2211-OYO linka hamulcowa toyota OYODO
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

70H2211-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 70H2211-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCOWA TOYOTA
Opis: AURIS (02.07-), COROLLA (07.07-) TYLNA LEWA
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4643002121
Numer dostawcy: 70H2211-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulcowa toyota 70H2211-OYO OYODO

linka hamulcowa toyota 70H2211-OYO ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE linka hamulcowa toyota 70H2211-OYO producenta OYODO

TOYOTA

4643002121

numery OEM:
TOYOTA      46430-02121
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie linka hamulcowa toyota 70H2211-OYO OYODO w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.