Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Ford KUGA II (DM2) 2.0 TDCi 4x4 (2014.09-???) 150km » 70H4088-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Ford Kuga Ii (dm2) 2.0 Tdci 4x4 (2014.09-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

linka hamulcowa honda 70H4088-OYO OYODO

70H4088-OYO linka hamulcowa honda OYODO
80.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

70H4088-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 70H4088-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCOWA HONDA
Opis: ACCORD 2.0I 16V/ 2.4I 16V/ 2.2CTDI->16V 02.10-> tylna lewa
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 47560SEAE03
Numer dostawcy: 70H4088-OYO
Parametry:hamulce tarczowe

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulcowa honda 70H4088-OYO OYODO

numery OEM:
HONDA      47560SEAE03
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie linka hamulcowa honda 70H4088-OYO OYODO w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.