Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Renault 4 (112_) 1.1 (1978.02-1984.03) 45km » 70K0303-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Renault 4 (112_) 1.1 (1978.02-1984.03) 45km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

przekŁadnia kierownicza kia 70K0303-OYO OYODO

70K0303-OYO przekŁadnia kierownicza kia OYODO
760.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

70K0303-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 70K0303-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Mechanizm kierowniczy
Nazwa: PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA KIA
Opis: CEED I/II / I 30 ->2012
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 565001H200
Numer dostawcy: 70K0303-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie przekŁadnia kierownicza kia 70K0303-OYO OYODO

numery OEM:
HYUNDAI      56500-2L200
HYUNDAI      56500-2L201
KIA      56500-1H000
KIA      56500-1H100
KIA      56500-1H200
KIA      56500-1H300
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie przekŁadnia kierownicza kia 70K0303-OYO OYODO w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.