Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Lexus NX (_Z1_) 300h AWD (AYZ15_) (2014.07-???) 155km » 80H0313-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Lexus Nx (_z1_) 300h Awd (ayz15_) (2014.07-???) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

przewÓd hamulcowy kia 80H0313-OYO OYODO

80H0313-OYO przewÓd hamulcowy kia OYODO
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

80H0313-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 80H0313-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Przewód hamulcowy elastyczny
Nazwa: PRZEWÓD HAMULCOWY KIA
Opis: K2700 PRZEDNI
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 0K71A43810
Numer dostawcy: 80H0313-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie przewÓd hamulcowy kia 80H0313-OYO OYODO

numery OEM:
KIA      0K71A-43-810
KIA      MS083-43-810A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie przewÓd hamulcowy kia 80H0313-OYO OYODO w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.