Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Mazda 323 F IV (BG) 1.8 16V (BG8S, BG8P) (1989.08-1994.07) 103km » 90B5001-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Mazda 323 F Iv (bg) 1.8 16v (bg8s, Bg8p) (1989.08-1994.07) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

RURA WLEWU PALIWA MITSUBISHI 90B5001-OYO OYODO

567.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

90B5001-OYO

producent:

OYODO

MITSUBISHI PAJERO III DIESEL 00->06
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: MR959772
Numer dostawcy: 90B5001-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie RURA WLEWU PALIWA MITSUBISHI 90B5001-OYO OYODO

numery OEM:
MITSUBISHI      MR959772
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie RURA WLEWU PALIWA MITSUBISHI 90B5001-OYO OYODO w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.