Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Ford FOCUS III 2.0 (2013.10-2017.12) 150km » AH5380 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Ford Focus Iii 2.0 (2013.10-2017.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów AH5380 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AH5380 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AH5380
87.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AH5380

Status produktu: Normalny
Rodzaj uszczelnieniauszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu)HBS476

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AH5380 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 0,9mm) pasuje do: AUDI A3, A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 C7, A8 D4, Q3, Q5, TT, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, EXEO, EXEO ST, LEON, TOLEDO III 1.8-2.0H 09.04-07.19
numery OEM:
AUDI      06H103383AA
AUDI      06H103383AC
AUDI      06H103383AD
AUDI      06J103383B
AUDI      06J103383D
AUDI      06J103383G
PORSCHE      958.103.383.00
SEAT      06H103383AA
SEAT      06H103383AC
SEAT      06H103383AD
SEAT      06J103383B
SEAT      06J103383D
SEAT      06J103383G
SKODA      06H103383AA
SKODA      06H103383AC
SKODA      06H103383AD
SKODA      06J103383B
SKODA      06J103383D
SKODA      06J103383G
VOLKSWAGEN      06H103383AA
VOLKSWAGEN      06H103383AC
VOLKSWAGEN      06H103383AD
VOLKSWAGEN      06J103383B
VOLKSWAGEN      06J103383D
VOLKSWAGEN      06J103383G
VAG      06J103383G

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AH5380 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.