Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Renault MASTER II Autobus (JD) 2.5 dCi 100 (JDCV, JD1W) (2003.10-???) 99km » AH5700 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Autobus (jd) 2.5 Dci 100 (jdcv, Jd1w) (2003.10-???) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów AH5700 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AH5700 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AH5700
Uszczelka, głowica cylindrów AH5700
AH5700
200.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AH5700

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]1,20
Ilość otworów2
Rodzaj uszczelnieniauszczelka z warstwą metalową

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AH5700 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,2mm) pasuje do: CHEVROLET CAPTIVA, CRUZE, EPICA, LACETTI, NUBIRA, OPEL ANTARA A 2.0D 01.05-
numery OEM:
OPEL      96440164
VAUXHALL      4804889
OPEL      4804889

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AH5700 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.