Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Rolls-royce GHOST I (RR4) V12 (2009.12-2020.03) 571km » AH5731 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Rolls-royce Ghost I (rr4) V12 (2009.12-2020.03) 571km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów AH5731 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AH5731 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AH5731
Uszczelka, głowica cylindrów AH5731
AH5731
payen AH5731 Uszczelka, głowica cylindrów
220.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

AH5731

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]1,22
Średnica [mm]82,5
Ilość wycięć/otworów3
Rodzaj uszczelnieniauszczelka z warstwą metalową
nr EAN4044197663057

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AH5731 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,22mm) pasuje do: CITROEN C5 III, C6; LAND ROVER DISCOVERY III, DISCOVERY IV, RANGE ROVER SPORT I; PEUGEOT 407, 607 2.7D 07.04-
numery OEM:
FORD      1348683
PEUGEOT      209.CX

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AH5731 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.