Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Volkswagen PASSAT B5 Variant (3B5) 2.3 VR5 (1997.06-2000.11) 150km » AH5980 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5 Variant (3b5) 2.3 Vr5 (1997.06-2000.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów AH5980 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AH5980 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AH5980
Uszczelka, głowica cylindrów AH5980
AH5980

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AH5980

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]1,570
Ilość otworów2
Rodzaj uszczelnieniauszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu)HBS021

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AH5980 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,57mm) pasuje do: VW CRAFTER 30-35, CRAFTER 30-50 2.5D 04.06-05.13
numery OEM:
VAG      076103383C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AH5980 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.