Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Rover 75 I Tourer (RJ) 2.0 V6 (2001.08-2005.05) 150km » AH6490 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Rover 75 I Tourer (rj) 2.0 V6 (2001.08-2005.05) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów AH6490 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AH6490 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AH6490
Uszczelka, głowica cylindrów AH6490
AH6490
165.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AH6490

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]1,500
Ilość otworów1
Rodzaj uszczelnieniauszczelka z warstwą metalową

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AH6490 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,5mm) pasuje do: HYUNDAI GALLOPER II, GRACE, H-1, H-1 / STAREX, H100, PORTER, TERRACAN, HD LIGHT, KIA K2500, PREGIO, MITSUBISHI L 300 III, L200 2.5D/2.6D 12.87-
numery OEM:
MITSUBISHI      MD377775
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AH6490 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.