Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Dacia LODGY (JS_) 1.3 TCe 100 (JSNU) (2019.01-???) 102km » AY410 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Dacia Lodgy (js_) 1.3 Tce 100 (jsnu) (2019.01-???) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów AY410 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AY410 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AY410
Uszczelka, głowica cylindrów AY410
190.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AY410

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]1,520
Ilość wycięć/otworów2
Rodzaj uszczelnieniauszczelka z warstwą metalową

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AY410 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,52mm) pasuje do: CHRYSLER GRAND VOYAGER III, VOYAGER II, VOYAGER III DODGE CARAVAN, RAM FORD SCORPIO I, SCORPIO II JEEP CHEROKEE 2.5D 01.88-10.02
numery OEM:
ALFA ROMEO      22022073F
ALFA ROMEO      22022081F
FORD      1050370
FORD      V97DD6051CA
OPEL      56 07 430

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AY410 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.