Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Piaggio PORTER NP6 (NP6) 1.5 CNG (2021.01-???) 106km » CE5242 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Piaggio Porter Np6 (np6) 1.5 Cng (2021.01-???) 106km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw uszczelek, głowica cylindrów CE5242 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

CE5242 Zestaw uszczelek, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen CE5242
Zestaw uszczelek, głowica cylindrów CE5242
CE5242
payen CE5242 Zestaw uszczelek, głowica cylindrów
227.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CE5242

Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw uszczelek, głowica cylindrów CE5242 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Kompletny zestaw uszczelek silnika (góra) pasuje do: FIAT GRANDE PUNTO, PALIO, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO/HATCHBACK, SIENA, STRADA LANCIA Y, YPSILON ZASTAVA 10 1.2-1.3 03.96-
numery OEM:
FIAT      71741374

Zastosowanie Zestaw uszczelek, głowica cylindrów CE5242 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.