Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 7.02700.68.0 pierburg

Pompa paliwa 7.02700.68.0 PIERBURG

7.02700.68.0 Pompa paliwa PIERBURG
453.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7.02700.68.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Średnica [mm] 36,5
Długość całkowita [mm] 171
Natężenie prądu do [A] 8
Ilość połączeń 1
Ciśnienie [bar] 3
Ciśnienie [psi] 43,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałami dodatkowymi
nr EAN 4028977599224

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.02700.68.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: FORD MONDEO I, MONDEO II, MONDEO III, OPEL ASTRA J 1.6-2.5 01.93-10.15

Pompa paliwa 7.02700.68.0 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Pompa paliwa 7.02700.68.0 producenta PIERBURG

FORD

1054048, 1075512, 1118637, 1132537

numery OEM:
FORD      1 054 048
FORD      1 075 512
FORD      1 118 637
FORD      1 132 537

Zastosowanie Pompa paliwa 7.02700.68.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.02700.68.0 PIERBURG:

Rafał, Straszęcin
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.