Tryb pracy | elektryczny |
Średnica [mm] | 136,5 |
Długość całkowita [mm] | 238,5 |
Natężenie prądu do [A] | 12 |
Ciśnienie [bar] | 4,7 |
Ciśnienie [psi] | 68,15 |
Napięcie [V] | 12 |
Techniczny numer informacyjny | SI 1229 |
nr EAN | 4028977671012 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zespół zasilający w paliwo 7.02701.21.0 PIERBURG
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
5N0919087E, 5N0919087F, 5N0919087G, 5N0919087H
5N0919087E, 5N0919087F, 5N0919087G, 5N0919087H
AUDI | 5N0 919 087E | |
AUDI | 5N0 919 087F | |
AUDI | 5N0 919 087G | |
AUDI | 5N0 919 087H | |
VOLKSWAGEN | 5N0 919 087E | |
VOLKSWAGEN | 5N0 919 087F | |
VOLKSWAGEN | 5N0 919 087G | |
VOLKSWAGEN | 5N0 919 087H |
Zastosowanie Zespół zasilający w paliwo 7.02701.21.0 PIERBURG w samochodach: