Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 2.0 TDI (2013.05-2020.10) 110km » 7.02701.57.0 pierburg
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 2.0 Tdi (2013.05-2020.10) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 7.02701.57.0 PIERBURG

7.02701.57.0 Pompa paliwa PIERBURG
pierburg 7.02701.57.0
Pompa paliwa 7.02701.57.0
267.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.02701.57.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Średnica [mm]112
Długość całkowita [mm]126
Natężenie prądu do [A]10,8
Ilość połączeń1
Ciśnienie [bar]5,3
Ciśnienie [psi]76,85
Napięcie [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łącznikiem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.02701.57.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: ALFA ROMEO 147, FIAT BRAVO II, CROMA, CROMA/KOMBI, IDEA, STILO, LANCIA DELTA III, MUSA, YPSILON 1.3D-2.4D 10.00-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46833635
ALFA ROMEO      46833708
ALFA ROMEO      51741424
ALFA ROMEO      51767877
FIAT      46833635
FIAT      46833708
FIAT      51741424
FIAT      51767877
LANCIA      46833635
LANCIA      46833708
LANCIA      51741424
LANCIA      51767877

Zastosowanie Pompa paliwa 7.02701.57.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.02701.57.0 PIERBURG:

Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.