Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro (2016.05-2021.11) 540km » 7.02935.14.0 pierburg
wybrany samochód: 
Audi R8 Spyder (4s9, 4sr) 5.2 Fsi Quattro (2016.05-2021.11) 540km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 7.02935.14.0 PIERBURG

7.02935.14.0 Korpus przepustnicy PIERBURG
pierburg 7.02935.14.0
Korpus przepustnicy 7.02935.14.0
7.02935.14.0
pierburg 7.02935.14.0 Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 7.02935.14.0 pierburg
Korpus przepustnicy 7.02935.14.0 pierburg
233.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7.02935.14.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Średnica [mm]40
Napięcie [V]12
Techniczny numer informacyjnySI 0092

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 7.02935.14.0 PIERBURG

Przepustnica powietrza pasuje do: FORD B-MAX, C-MAX II, ECOSPORT, FIESTA VI, FIESTA VII, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK, FOCUS III/KOMBI, FOCUS IV, GRAND C-MAX 1.0-1.1 02.12-
numery OEM:
FORD      1 760 332
FORD      1 766 916
FORD      1 807 454
FORD      1 828 779
FORD      2 168 321
FORD      CM5G 9F991 EA
FORD      CM5G 9F991 FA
FORD      CM5G 9F991 FB
FORD      CM5G 9F991 FC
FORD      CM5G-9F991-GA
zamienniki:
7.02935.00.0
brak
PIERBURG
7.02935.05.0
brak
PIERBURG
7.02935.06.0
brak
PIERBURG

Zastosowanie Korpus przepustnicy 7.02935.14.0 PIERBURG w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 7.02935.14.0

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.