Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A5 Sportback (F5A, F5F) S5 TDI Mild Hybrid quattro (2021.01-???) 341km » 7.04239.04.0 pierburg
wybrany samochód: 
Audi A5 Sportback (f5a, F5f) S5 Tdi Mild Hybrid Quattro (2021.01-???) 341km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klapka ujścia spalin 7.04239.04.0 PIERBURG

7.04239.04.0 Klapka ujścia spalin PIERBURG
pierburg 7.04239.04.0
Klapka ujścia spalin 7.04239.04.0
7.04239.04.0
pierburg 7.04239.04.0 Klapka ujścia spalin
Klapka ujścia spalin 7.04239.04.0 pierburg
Klapka ujścia spalin 7.04239.04.0 pierburg
1,021.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7.04239.04.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klapka ujścia spalin 7.04239.04.0 PIERBURG

Przepustnica spalin pasuje do: FUSO (MITSUBISHI) CANTER 3.0/3.0D 06.13-
numery OEM:
IVECO      5801763775
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klapka ujścia spalin 7.04239.04.0 PIERBURG w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.