Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.0 E 16V (1993.02-1996.01) 140km » 7.05271.62.0 pierburg
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Avant (8c5) 2.0 E 16v (1993.02-1996.01) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 7.05271.62.0 PIERBURG

7.05271.62.0 Sonda lambda PIERBURG
pierburg 7.05271.62.0
Sonda lambda 7.05271.62.0
7.05271.62.0
pierburg 7.05271.62.0 Sonda lambda
Sonda lambda 7.05271.62.0 pierburg
Sonda lambda 7.05271.62.0 pierburg
270.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7.05271.62.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Sonda lambdaogrzewana
Napięcie [V]12
Ilość połączeń1
Długość przewodu [mm]500

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.05271.62.0 PIERBURG

Sonda lambda (liczba przewodów 1, 500mm) pasuje do: ALFA ROMEO 159, CHEVROLET EPICA, FIAT CROMA, KIA SORENTO I, MAZDA CX-7, OPEL ASTRA G, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC 1.2-2.4 09.99-
numery OEM:
FIAT      55353812
FIAT      71744403
FIAT      71748280
OPEL      8 55 358
OPEL      8 55 422
OPEL      8 55 426
OPEL      92 02 577
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 7.05271.62.0 PIERBURG w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.