Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 7.05271.82.0 pierburg

Sonda lambda 7.05271.82.0 PIERBURG

7.05271.82.0 Sonda lambda PIERBURG
pierburg 7.05271.82.0
229.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7.05271.82.0

producent:

PIERBURG

Wymiar gwintuM18 x 1,5
Długość przewodu [mm]250
Liczba przewodów4
Sonda lambdaogrzewana

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.05271.82.0 PIERBURG

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 250mm) pasuje do: DACIA DUSTER, LOGAN, SOLENZA, SUPERNOVA, RENAULT CLIO II, KANGOO, KANGOO EXPRESS, LOGAN I, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, THALIA I 1.4/1.6 01.96-

Sonda lambda 7.05271.82.0 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

Numery OE Sonda lambda 7.05271.82.0 producenta PIERBURG

RENAULT

6001543615, 7700103504, 7700875342

DACIA

6001543615, 7700103504, 7700875342

numery OEM:
NISSAN      22690-00QAC
RENAULT      60 01 543 615
RENAULT      77 00 103 504
RENAULT      77 00 875 342
DACIA      60 01 543 615
DACIA      77 00 103 504
DACIA      77 00 875 342

Zastosowanie Sonda lambda 7.05271.82.0 PIERBURG w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.