Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Długość przewodu [mm] | 740 |
Liczba przewodów | 5 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.05271.85.0 PIERBURG
AUDI | 022 906 262 AD | |
AUDI | 022 906 262 CA | |
AUDI | 022 906 262 CD | |
AUDI | 022 906 262 CG | |
AUDI | 03C 906 262 A | |
AUDI | 03C 906 262 AF | |
AUDI | 03G 906 262 A | |
AUDI | 03G 906 262 F | |
AUDI | 03L 906 262 B | |
AUDI | 057 906 262 D | |
AUDI | 057 906 262 F | |
AUDI | 059 906 262 B | |
AUDI | 059 906 262 F | |
AUDI | 059 906 262 H | |
AUDI | 06F 906 262 F | |
AUDI | 070 906 262 B | |
AUDI | 07C 906 262 BH | |
AUDI | 07C 906 262 BR | |
AUDI | 07L 906 262 L | |
AUDI | 07L 906 262 N | |
AUDI | 07L 906 262 S | |
AUDI | 1K0 998 262 AD | |
AUDI | 1K0 998 262 K | |
AUDI | 1K0 998 262 L | |
AUDI | 4H0 906 262 C | |
AUDI | 8R0 906 262 | |
MERCEDES-BENZ | 906 153 12 28 | |
MERCEDES-BENZ | 906 540 00 17 | |
MERCEDES-BENZ | 906 542 02 18 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 153 12 28 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 540 00 17 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 542 02 18 | |
MITSUBISHI | 1588A214 | |
PORSCHE | 955 606 128 30 | |
PORSCHE | 955 606 129 30 | |
PORSCHE | 958 606 128 00 | |
PORSCHE | 958 606 128 01 | |
PORSCHE | 958 606 129 00 | |
PORSCHE | 958 606 129 01 | |
PORSCHE | 958 606 133 11 | |
PORSCHE | 958 606 134 00 | |
PORSCHE | 958 606 134 11 | |
PORSCHE | 958 606 172 20 | |
SEAT | 03G 906 26 2C | |
SEAT | 03G 906 262 A | |
SEAT | 03L 906 262 B | |
SEAT | 045 906 262 | |
SEAT | 06F 906 262 F | |
SEAT | 1K0 998 262 AD | |
SEAT | 1K0 998 262 K | |
SEAT | 1K0 998 262 L | |
SKODA | 03C 906 262 A | |
SKODA | 03C 906 262 AF | |
SKODA | 03C 906 262 BJ | |
SKODA | 03C 906 262 D | |
SKODA | 1K0 998 262 AD | |
SKODA | 1K0 998 262 K | |
SKODA | 1K0 998 262 L | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 CA | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 CD | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 CG | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 A | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 AF | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 AJ | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 AM | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 BJ | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 D | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 263 BJ | |
VOLKSWAGEN | 03G 906 26 2C | |
VOLKSWAGEN | 03G 906 262 A | |
VOLKSWAGEN | 03G 906 262 D | |
VOLKSWAGEN | 03G 906 262 F | |
VOLKSWAGEN | 03G 906 262 H | |
VOLKSWAGEN | 03G 906 262 N | |
VOLKSWAGEN | 03H 906 262 AB | |
VOLKSWAGEN | 03H 906 262 D | |
VOLKSWAGEN | 03H 906 262 E | |
VOLKSWAGEN | 03H 906 262 H | |
VOLKSWAGEN | 03H 906 262 M | |
VOLKSWAGEN | 03H 906 262 N | |
VOLKSWAGEN | 03L 906 262 B | |
VOLKSWAGEN | 03L 906 262 BJ | |
VOLKSWAGEN | 03L 906 262 F | |
VOLKSWAGEN | 03L 906 262 J | |
VOLKSWAGEN | 03L 906 262 K | |
VOLKSWAGEN | 03L 906 262 P | |
VOLKSWAGEN | 03L 906 262 S | |
VOLKSWAGEN | 045 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 059 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 059 906 262 B | |
VOLKSWAGEN | 059 906 262 J | |
VOLKSWAGEN | 059 906 262 K | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 EH | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 EM | |
VOLKSWAGEN | 06E 906 262 B | |
VOLKSWAGEN | 06E 906 262 M | |
VOLKSWAGEN | 06F 906 262 AG | |
VOLKSWAGEN | 06F 906 262 F | |
VOLKSWAGEN | 06H 906 262 D | |
VOLKSWAGEN | 070 906 262 B | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 BH | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 BJ | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 BK | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 BL | |
VOLKSWAGEN | 07L 906 262 Q | |
VOLKSWAGEN | 0EC 906 262 BH | |
VOLKSWAGEN | 0EC 906 262 BJ | |
VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 AD | |
VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 K | |
VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 L | |
VOLKSWAGEN | 258 017 268 | |
HYUNDAI | 39350 2A400 | |
HYUNDAI | 39350-2A400 | |
KIA | 39350-2A400 | |
LAMBORGHINI | 07C 906 262 BR | |
LAMBORGHINI | 1K0 998 262 AD | |
LAMBORGHINI | 1K0 998 262 L |
Zastosowanie Sonda lambda 7.05271.85.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.