Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Opel VECTRA C (Z02) 1.6 (F69) (2005.08-2008.08) 105km » 7.06032.09.0 pierburg
wybrany samochód: 
Opel Vectra C (z02) 1.6 (f69) (2005.08-2008.08) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.09.0 PIERBURG

7.06032.09.0 Pompa wysokiego ciśnienia PIERBURG
pierburg 7.06032.09.0
Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.09.0
7.06032.09.0
pierburg 7.06032.09.0 Pompa wysokiego ciśnienia
Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.09.0 pierburg
Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.09.0 pierburg
1,073.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.06032.09.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.09.0 PIERBURG

Pompa benz. wysokociśnieniowa pasuje do: AUDI A4 B8, A5, A6 ALLROAD C6, A6 ALLROAD C7, A6 C6, A6 C7, A7, A8 D4, Q5, Q7, VW TOUAREG 2.5-5.0 04.08-09.18
numery OEM:
AUDI      07L 127 026AB
AUDI      07L 127 026AK
AUDI      07L 127 026AL
AUDI      07L 127 026E
AUDI      07L 127 026F
AUDI      07L 127 026J
AUDI      07L 127 026K
AUDI      07L 127 026P
AUDI      07L 127 026Q
VOLKSWAGEN      07L 127 026AB
VOLKSWAGEN      07L 127 026AK
VOLKSWAGEN      07L 127 026AL
VOLKSWAGEN      07L 127 026E
VOLKSWAGEN      07L 127 026F
VOLKSWAGEN      07L 127 026J
VOLKSWAGEN      07L 127 026K
VOLKSWAGEN      07L 127 026P
VOLKSWAGEN      07L 127 026Q
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.09.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.09.0 PIERBURG:

Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.