Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Opel OMEGA B (V94) 2.2 DTI 16V (F69, M69, P69) (2000.09-2003.07) 110km » 7.07795.46.0 pierburg
wybrany samochód: 
Opel Omega B (v94) 2.2 Dti 16v (f69, M69, P69) (2000.09-2003.07) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 7.07795.46.0 PIERBURG

7.07795.46.0 Pompa paliwa PIERBURG
pierburg 7.07795.46.0
Pompa paliwa 7.07795.46.0
7.07795.46.0
pierburg 7.07795.46.0 Pompa paliwa
Pompa paliwa 7.07795.46.0 pierburg
Pompa paliwa 7.07795.46.0 pierburg
553.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.07795.46.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Średnica [mm]43
Długość całkowita [mm]137,5
Natężenie prądu do [A]7
Ilość połączeń1
Ciśnienie [bar]3,5
Ciśnienie [psi]50,75
Napięcie [V]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.07795.46.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4-T (B904), VW LT 28-35 II, LT 28-46 II 2.3/2.3CNG 02.95-07.06
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      901 542 05 17
MERCEDES-BENZ      901 542 06 17
MERCEDES-BENZ      A 901 542 05 17
MERCEDES-BENZ      A 901 542 06 17
VOLKSWAGEN      2D0 919 051A
VOLKSWAGEN      2D0 919 051C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 7.07795.46.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.07795.46.0 PIERBURG:

Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.