Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Bmw 320 kabriolet 320 Reutter-Cabriolet (1938-1938) 45km » 7.09460.13.0 pierburg
wybrany samochód: 
Bmw 320 Kabriolet 320 Reutter-cabriolet (1938-1938) 45km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przepustnica powietrza 7.09460.13.0 PIERBURG

7.09460.13.0 Przepustnica powietrza PIERBURG
pierburg 7.09460.13.0
Przepustnica powietrza 7.09460.13.0
7.09460.13.0
589.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 28.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7.09460.13.0

producent:

PIERBURG

Napięcie [V]12
Średnica [mm]60
Tryb pracyelektryczny
Liczba zestyków6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przepustnica powietrza 7.09460.13.0 PIERBURG

Przepustnica powietrza pasuje do: CITROEN BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C3 II, C3 PICASSO, C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 II, C4 PICASSO I, C5 III, DS3, MINI (R52) 1.4-2.0 04.04-
numery OEM:
CITROËN      1636 36
CITROËN      1636 73
CITROËN      V8 605 604 80
CITROËN      V8 624 190 80
PEUGEOT      1636 36
PEUGEOT      1636 73
PEUGEOT      V8 605 604 80
PEUGEOT      V8 624 190 80
MINI      13 54 7 557 222
MINI      13 54 7 574 379
MINI      13 54 7 576 697
MINI      13 54 7 604 919
MINI      13 54 8 624 190
MINI      7 557 222
MINI      7 574 379
MINI      7 576 697
MINI      7 604 919
MINI      8 624 190
zamienniki:
V20-81-0018
brak
VEMO

Zastosowanie Przepustnica powietrza 7.09460.13.0 PIERBURG w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.