Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 7.21753.50.0 pierburg

Pompa paliwa 7.21753.50.0 PIERBURG

7.21753.50.0 Pompa paliwa PIERBURG
86.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.21753.50.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy mechaniczne
Średnica 1 [mm] 6
Średnica 2 [mm] 8
nr EAN 4028977326271

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.21753.50.0 PIERBURG

Mechaniczna pompa paliwa pasuje do: FIAT 127, 147, FIORINO, PANDA, UNO, INNOCENTI KORAL, SEAT FURA, IBIZA I, MARBELLA, MARBELLA/HATCHBACK, TERRA, TERRA/KOMBI 0.8-1.3 06.71-12.96

Pompa paliwa 7.21753.50.0 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa paliwa 7.21753.50.0 producenta PIERBURG

FIAT

4216142, 4235618, 4242852, 4262334, 4262553, 4265958, 4304630, 4320185, 4320330, 4325618, 4335865, 4342566, 4362269, 4400568, 4426211, 4434832, 4453144, 5983935, 7564841, 90621411, 90630811

numery OEM:
FIAT      421 61 42
FIAT      423 56 18
FIAT      424 28 52
FIAT      426 23 34
FIAT      426 25 53
FIAT      426 59 58
FIAT      430 46 30
FIAT      432 01 85
FIAT      432 03 30
FIAT      432 56 18
FIAT      433 58 65
FIAT      434 25 66
FIAT      436 22 69
FIAT      440 05 68
FIAT      442 62 11
FIAT      443 48 32
FIAT      445 31 44
FIAT      598 39 35
FIAT      756 48 41
FIAT      906 21 411
FIAT      906 30 811
LANCIA      2138/5

Zastosowanie Pompa paliwa 7.21753.50.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.21753.50.0 PIERBURG:

Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.