Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Iveco TRAKKER I AD410T38 (2007-2012) 379km » 7.21760.50.0 pierburg
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I Ad410t38 (2007-2012) 379km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 7.21760.50.0 PIERBURG

7.21760.50.0 Pompa paliwa PIERBURG
92.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.21760.50.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Średnica 1 [mm]6
Średnica 2 [mm]6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.21760.50.0 PIERBURG

Mechaniczna pompa paliwa pasuje do: CITROEN AX, BX, PEUGEOT 205 I, 205 II, 205/HATCHBACK 1.0/1.1/1.4 02.83-09.98
numery OEM:
CITROËN      96 118083
CITROËN      96 145318
CITROËN      96 145319
CITROËN      96 145320
CITROËN      97 522542
CITROËN      97 52254280
CITROËN      97 531967
CITROËN      97 53196780
PEUGEOT      1450 84
PEUGEOT      1455 01

Zastosowanie Pompa paliwa 7.21760.50.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.21760.50.0 PIERBURG:

Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.