Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Renault MEGANE III liftback (BZ0/1_, B3_) 1.6 16V BiFuel (BZ1U, BZ0U) (2009.05-2015.08) 110km » 7.50112.50.0 pierburg
wybrany samochód: 
Renault Megane Iii Liftback (bz0/1_, B3_) 1.6 16v Bifuel (bz1u, Bz0u) (2009.05-2015.08) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 7.50112.50.0 PIERBURG

7.50112.50.0 Pompa paliwa PIERBURG
pierburg 7.50112.50.0
Pompa paliwa 7.50112.50.0
7.50112.50.0
pierburg 7.50112.50.0 Pompa paliwa
544.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.50112.50.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Średnica [mm]43,5
Długość całkowita [mm]206
Natężenie prądu do [A]9,5
Ilość połączeń2
Ciśnienie [bar]5
Ciśnienie [psi]72,5
Napięcie [V]13,8
Techniczny numer informacyjnySI 0097

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.50112.50.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: AUDI Q7 PORSCHE CAYENNE VW TOUAREG 3.0D/4.2D 11.04-03.18
numery OEM:
AUDI      1K0 906 089
AUDI      1K0 906 089B
AUDI      1K0 906 089C
PORSCHE      955 620 089 00
PORSCHE      955 620 089 01
VOLKSWAGEN      1K0 906 089
VOLKSWAGEN      1K0 906 089B
VOLKSWAGEN      1K0 906 089C

Zastosowanie Pompa paliwa 7.50112.50.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.50112.50.0 PIERBURG:

Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 7.50112.50.0

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.