Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO I (CD9A) (1992.10-1993.12) 250km » 0017 quick brake aps
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer V (cb_a, Cd_a, Ce_a) Evo I (cd9a) (1992.10-1993.12) 250km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Śruba 0017 Quick Brake ApS

0017 Śruba Quick Brake ApS
quick brake 0017
Śruba 0017
0017
quick brake 0017 Śruba
6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (11 ocen)
numer części:

0017

producent:

Quick Brake ApS

Status produktu: Normalny
Długość [mm]34
Wymiar gwintuM10x1
Rodzaj gwintuGwint zewn.
Rozmiar klucza10
nr EAN5706021008739

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Śruba 0017 Quick Brake ApS

Odpowietrznik hamulca (M10x1mm) pasuje do: MERCEDES AMG GT (C192), C ALL-TERRAIN (S206), C T-MODEL (S206), C (W206), CLS (C257), E (A238), E (C238), EQC (N293), GLC (C253) 0.7-Electric 03.69-
numery OEM:
AUDI      4D0615273
AUDI      4M0615273
AUDI      4M0615273A
CITROËN      442857
HONDA      45215671672
MAZDA      GHP933691
MAZDA      GP9B33691
MERCEDES-BENZ      0004210300
MITSUBISHI      MR527546
NISSAN      4112800QAD
NISSAN      4112888E01
NISSAN      41128AW70A
NISSAN      41128JA00A
NISSAN      41128JN00A
OPEL      4805460
PEUGEOT      442857
RENAULT      41128AW70A
SUBARU      26239AA011
SUZUKI      5515178451
TOYOTA      4754712010
TOYOTA      4754712030
TOYOTA      4784752050
VOLKSWAGEN      4D0615273
LEXUS      4754712030
INFINITI      41128AW70A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Śruba 0017 Quick Brake ApS w samochodach:

Opinie Klientów o Śruba 0017 Quick Brake ApS:

Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Borowo Młyn
2022-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Gliwice
2022-08-11
 5/5
ok
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Gdańsk
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, warszawa
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Borowo Młyn
2022-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.