Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 25.021 quick brake aps

Przewód hamulcowy elastyczny 25.021 Quick Brake ApS

25.021 Przewód hamulcowy elastyczny Quick Brake ApS
quick brake 25.021
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

25.021

producent:

Quick Brake ApS

Długość [mm] 226
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Rodzaj gwintu Gwint wewnętrzny
nr EAN 5706021102352

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 25.021 Quick Brake ApS

Przewód hamulcowy elastyczny tył L/P (dł. 226mm, M10x1/M10x1) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C4 GRAND PICASSO I, C4 PICASSO I, DS5 1.2-Electric 10.06-
numery OEM:
CITROËN      4806G5
PEUGEOT      4806G5
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 25.021 Quick Brake ApS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.