Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 1.6 TD (1987.04-1991.09) 80km » 25.027 quick brake aps
wybrany samochód: 
Audi 90 B3 (893, 894, 8a2) 1.6 Td (1987.04-1991.09) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny 25.027 Quick Brake ApS

25.027 Przewód hamulcowy elastyczny Quick Brake ApS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

25.027

producent:

Quick Brake ApS

Status produktu: Normalny
Długość [mm]217
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rozmiar gwintu 2M10x1
Rodzaj gwintuGwint wewnętrzny
nr EAN5706021102918

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 25.027 Quick Brake ApS

Przewód hamulcowy elastyczny tył L/P (dł. 217mm, M10x1/M10x1) pasuje do: TOYOTA HIACE IV 2.4-2.7 08.95-12.12
numery OEM:
TOYOTA      9094702828
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 25.027 Quick Brake ApS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.