Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 96.010X quick brake aps

Przewód hamulcowy elastyczny 96.010X Quick Brake ApS

96.010X Przewód hamulcowy elastyczny Quick Brake ApS
quick brake 96.010X
49.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

96.010X

producent:

Quick Brake ApS

Długość [mm] 615
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M12x1
Rodzaj gwintu Gwint zewn.
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą ampułową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurką
nr EAN 5706021124316

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 96.010X Quick Brake ApS

Przewód hamulcowy elastyczny tył P (dł. 615mm, M10x1/M12x1) pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, CORDOBA VARIO/KOMBI, IBIZA II; VW POLO, POLO III CLASSIC 1.0-1.9D 02.93-12.02
numery OEM:
SEAT      6N0611764J
VOLKSWAGEN      6N0611764J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 96.010X Quick Brake ApS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.