Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 96.011X quick brake aps

Przewód hamulcowy elastyczny 96.011X Quick Brake ApS

96.011X Przewód hamulcowy elastyczny Quick Brake ApS
quick brake 96.011X
Przewód hamulcowy elastyczny 96.011X
69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

96.011X

producent:

Quick Brake ApS

Długość [mm] 820
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M12x1
Rodzaj gwintu Gwint zewn.
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą ampułową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurką
nr EAN 5706021142570

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 96.011X Quick Brake ApS

Przewód hamulcowy elastyczny tył L (dł. 820mm, M10x1x1) pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT LEON, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE 1.8-3.2 12.96-06.06

Przewód hamulcowy elastyczny 96.011X ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Przewód hamulcowy elastyczny 96.011X producenta Quick Brake ApS

VOLKSWAGEN

1J0611763L

AUDI

1J0611763L

SKODA

1J0611763L

SEAT

1J0611763L

numery OEM:
AUDI      1J0611763L
SEAT      1J0611763L
SKODA      1J0611763L
VOLKSWAGEN      1J0611763L
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 96.011X Quick Brake ApS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.