Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Saab 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo (1999.10-2001.09) 230km » RH11-0050 reinhoch
wybrany samochód: 
Saab 9-5 (ys3e) 2.3 Turbo (1999.10-2001.09) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika RH11-0050 REINHOCH

RH11-0050 Poduszka silnika REINHOCH
reinhoch RH11-0050
Poduszka silnika RH11-0050
RH11-0050
140.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH11-0050

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz prawej
Rodzaj łożyskowaniaHydrołożysko

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika RH11-0050 REINHOCH

Poduszka silnika przód P, hydrauliczna pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, YETI, VW BEETLE, CADDY ALLTRACK, CADDY ALLTRACK/MINIVAN 1.2-3.6 05.03-
numery OEM:
AUDI      1K0 199 262 AC
AUDI      1K0 199 262 AL
AUDI      1K0199262L
SEAT      1K0 199 262 AC
SEAT      1K0 199 262 AL
SEAT      1K0 199 262 L
SKODA      1K0 199 262 AC
SKODA      1K0 199 262 AL
SKODA      1K0 199 262 L
VOLKSWAGEN      1K0 199 262 AC
VOLKSWAGEN      1K0 199 262 AL
VOLKSWAGEN      1K0199262L
VAG      1K0 199 262 AC
VAG      1K0 199 262 AL
VAG      1K0199262L

Zastosowanie Poduszka silnika RH11-0050 REINHOCH w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

REINHOCH