Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) 1.3 12V (CK1A) (1995.12-2003.08) 75km » RH11-0162 reinhoch
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vi (cj_, Cp_) 1.3 12v (ck1a) (1995.12-2003.08) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika RH11-0162 REINHOCH

RH11-0162 Poduszka silnika REINHOCH
reinhoch RH11-0162
Poduszka silnika RH11-0162
RH11-0162
162.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH11-0162

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz przodu
Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]160
Szerokość [mm]100,0
Wysokość [mm]100
Ciężar [kg]0,7879
wymagana liczba1
Rodzaj łożyskowaniaHydrołożysko

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika RH11-0162 REINHOCH

Poduszka silnika
numery OEM:
AUDI      8E0 199 379 BK
SEAT      8E0 199 379 AE
SEAT      8E0 199 379 AH
SEAT      8E0 199 379 AR
SEAT      8E0 199 379 B
SEAT      8E0 199 379 BK
SKODA      8E0 199 379 AE
SKODA      8E0 199 379 AH
SKODA      8E0 199 379 AR
SKODA      8E0 199 379 B
SKODA      8E0199379BK
VOLKSWAGEN      8E0 199 379 AR
VOLKSWAGEN      8E0 199 379 B
VOLKSWAGEN      8E0 199 379 BK
VOLKSWAGEN      8E0199379AE
VOLKSWAGEN      8E0199379AH
VAG      8E0 199 379 AE
VAG      8E0 199 379 AH
VAG      8E0 199 379 AR
VAG      8E0 199 379 BK
VAG      8E0199379B

Zastosowanie Poduszka silnika RH11-0162 REINHOCH w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

REINHOCH