Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » RH11-4038 reinhoch

Wspornik zawieszenia silnika RH11-4038 REINHOCH

RH11-4038 Wspornik zawieszenia silnika REINHOCH
reinhoch RH11-4038
Wspornik zawieszenia silnika RH11-4038
RH11-4038
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH11-4038

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz tyłu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wspornik zawieszenia silnika RH11-4038 REINHOCH

Wspornik zawieszenia silnika tył L pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 I, S40 II, V40, V50, FORD C-MAX, C-MAX II, FIESTA, FOCUS C-MAX, FOCUS I, FOCUS II, FOCUS III, GRAND C-MAX 1.0-2.5 10.98-

Wspornik zawieszenia silnika RH11-4038 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Wspornik zawieszenia silnika RH11-4038 producenta REINHOCH

MAZDA

BP4K-39-040C, BP4K-39-040D, BP4K-39-040E

VOLVO

30680339, 30778647, 30778648, 31277241, 9487349

numery OEM:
MAZDA      BP4K-39-040C
MAZDA      BP4K-39-040D
MAZDA      BP4K-39-040E
VOLVO      30680339
VOLVO      30778647
VOLVO      30778648
VOLVO      31277241
VOLVO      9487349
FORD USA      1224049
FORD USA      1250824
FORD USA      1355357
FORD USA      1370874
FORD USA      1404996
FORD USA      1420044
FORD USA      1533046
FORD USA      1751001
FORD USA      3M516P082AF
FORD USA      4M516P082GA
FORD USA      4M516P082GB
FORD USA      AV616P082AB
FORD USA      AV616P082AC
zamienniki:
0655487
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Wspornik zawieszenia silnika RH11-4038 REINHOCH w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

REINHOCH