Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Land Rover RANGE ROVER EVOQUE VAN (L538) TD4 (2015.05-2019.12) 150km » 1692.01 remsa
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Evoque Van (l538) Td4 (2015.05-2019.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 1692.01 REMSA

1692.01 Klocki hamulcowe - komplet REMSA
140.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numery handlowe:

22383, 22384, 9180-D1953, D1953-9180, PCA169201

numer części:

1692.01

producent:

REMSA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]155,2
Grubość [mm]17
Wysokość [mm]64
Styk ostrzegawczy o zużyciuze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze sprężyną
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz naklejaną folią
Długość złącza ostrzegawczego [mm]250

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 1692.01 REMSA

numery OEM:
AUDI      8W0698151K
AUDI      8W0698151Q
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 1692.01 REMSA w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 1692.01 REMSA:

2022-01-25
 5/5
dobre klocki na busa trwałe
2022-01-25
 5/5
Super klocki
2023-04-17
 5/5
pierwszy raz kupiłem remse na razie ok.
2020-09-03
 5/5
Super Klocki w dobrej CENIE.
2020-08-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-08
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
2023-03-29
 5/5
Bardzo dobra jakość. Klocki innych firm bardzo piszczały, te nie. Naprawdę polecam.
2025-05-13
 5/5
Części dostarczone zgodnie z opisem

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


REMSA