Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) (2018.08-???) 340km » 117205191R renault
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa E Kabriolet (a238) E 400 D 4-matic (238.423) (2018.08-???) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

pasek wielorowk. renault 117205191R RENAULT

117205191R pasek wielorowk. renault RENAULT
renault 117205191R
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

117205191R

producent:

RENAULT

Indeks: REN 117205191R
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Pasek klinowy wielorowkowy
Nazwa: PASEK WIELOROWK. RENAULT
Opis: PASEK WIELOROWK. RENAULT
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 6PK1203
Numer dostawcy: 117205191R
Parametry:Długość [mm] : 1200
Ilość żeber : 6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie pasek wielorowk. renault 117205191R RENAULT

PASEK WIELOROWKOWY 6PK1199 RENAULT
numery OEM:
RENAULT      117203290R
RENAULT      117205191R
RENAULT      8200243021
RENAULT      8200821813
DACIA      117203290R
DACIA      117205191R
DACIA      8200243021
DACIA      8200821813
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie pasek wielorowk. renault 117205191R RENAULT w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.