Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 40C15 (2006.05-2011.08) 146km » 306205482R renault
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Platforma / Podwozie 40c15 (2006.05-2011.08) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

wysprzęglik centralny renault 306205482R RENAULT

306205482R wysprzęglik centralny renault RENAULT
227.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

306205482R

producent:

RENAULT

Indeks: REN 306205482R
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Operator centralny, sprzęgło
Nazwa: WYSPRZĘGLIK CENTRALNY RENAULT
Opis: Clio 05-, Megane II, Kangoo 05-, Laguna II
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 8200046103
Numer dostawcy: 306205482R
Parametry:Średnica złączki hydraulicznej [mm] : 13,3

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie wysprzęglik centralny renault 306205482R RENAULT

numery OEM:
NISSAN      30620-00Q0A
NISSAN      30620-00Q0E
NISSAN      30620-00Q0J
NISSAN      30620-00Q1E
NISSAN      30620-00Q1M
NISSAN      30620-00QAB
NISSAN      30620-BN700
NISSAN      30620-BN710
NISSAN      3062000Q0A
RENAULT      30 62 006 50R
RENAULT      306201586R
RENAULT      306205482R
RENAULT      82 00 046 103
RENAULT      82 00 764 613
RENAULT      82 00 990 502
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie wysprzęglik centralny renault 306205482R RENAULT w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.