Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-320 (CT9A) (2004.04-2006.08) 331km » 7701477518 renault
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vii (cs_a, Ct_a) Evo Viii - Fq-320 (ct9a) (2004.04-2006.08) 331km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

zestaw paska wielorowkowego renault 7701477518 RENAULT

7701477518 zestaw paska wielorowkowego renault RENAULT
950.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7701477518

producent:

RENAULT

Indeks: REN 7701477518
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Zestaw paska klinowego wielorowkowego
Nazwa: ZESTAW PASKA WIELOROWKOWEGO RENAULT
Opis: sil.ZD3 (3,0 DCi ) MASTER II, MOVANO /PASEK WIELOROW.+ NAP. + ROLKA PROWADZĄCA./
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 7701477518
Numer dostawcy: 7701477518
Parametry:Komplet

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zestaw paska wielorowkowego renault 7701477518 RENAULT

ZESTAW PASKA WIELOROWK. RENAULT MASTER III 3.0 DCI / OPEL MOVANO/ NISSAN INTERSTAR
numery OEM:
RENAULT      7701477518
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zestaw paska wielorowkowego renault 7701477518 RENAULT w samochodach:

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.