Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Honda CM CM 250 C (MC06) (1982.01-1984.12) 18km » 8200268931 renault
wybrany samochód: 
Honda Cm Cm 250 C (mc06) (1982.01-1984.12) 18km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

mechanizm wycieraczek z silniczkiem clio iii modus 8200268931 RENAULT

8200268931 mechanizm wycieraczek z silniczkiem clio iii modus RENAULT
renault 8200268931
mechanizm wycieraczek z silniczkiem clio iii modus 8200268931
932.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8200268931

producent:

RENAULT

Indeks: REN 8200268931
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Silnik wycieraczek
Nazwa: MECHANIZM WYCIERACZEK Z SILNICZKIEM CLIO III MODUS
Opis: MECHANIZM WYCIERACZEK Z SILNICZKIEM CLIO III MODUS
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 8200268931
Numer dostawcy: 8200268931
Parametry:dla pojazdów z kierownicą z lewej/prawej strony Ilość połączeń : 4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie mechanizm wycieraczek z silniczkiem clio iii modus 8200268931 RENAULT

MECHANIZM WYCIERACZEK RENAULT P. CLIO III, MODUS (Z SILNICZKIEM)
numery OEM:
RENAULT      53567502
RENAULT      77 01 061 590
RENAULT      82 00 268 931
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie mechanizm wycieraczek z silniczkiem clio iii modus 8200268931 RENAULT w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.