Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Citroën C4 PICASSO II Van (DD_) THP 155 (DD5FV8) (2013.02-???) 156km » 8200727569 renault
wybrany samochód: 
Citroën C4 Picasso Ii Van (dd_) Thp 155 (dd5fv8) (2013.02-???) 156km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

linka hamulca ręcznego renault master 10- 8200727569 RENAULT

8200727569 linka hamulca ręcznego renault master 10- RENAULT
95.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8200727569

producent:

RENAULT

Indeks: REN 8200727569
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO RENAULT MASTER 10-
Opis: Master 10- koła pojedyńcze
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 8200727569
Numer dostawcy: 8200727569

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulca ręcznego renault master 10- 8200727569 RENAULT

LINKA HAM. RĘCZ. RENAULT MASTER 10-
numery OEM:
RENAULT      8200727569
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie linka hamulca ręcznego renault master 10- 8200727569 RENAULT w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.